Popularność płatności mobilnych wciąż rośnie

Kolejne badania i sondaże, a także dane przekazywane przez banki i inne instytucje pokazują, że w Polsce stale rośnie popularność płatności mobilnych przy użyci telefonów komórkowych. Zyskują na tym m.in. firmy, które postawiły na różnego typu rozwiązania mobilne wspierające sprzedaż. Na początku roku badania wskazywały, że zakupy mobilne były raczej niszową częścią całego rynku. Na transakcje przy wykorzystaniu aplikacji mobilnych i telefonów komórkowych decydowało się około 7% internautów (raport „Mobile commerce w Polsce 2013”). Potencjał jest jednak ogromy.

Marki, które decydują się na wsparcie swojej sprzedaży rozwiązaniami mobilnymi wiążą z tym ogromne nadzieje. Nic dziwnego, bo te, które zdecydowały się na to wcześniej już dziś mogą cieszyć się z sukcesu. Sprzedaż przy wykorzystaniu aplikacji i urządzeń mobilnych rośnie i będzie rosła. Z jednej strony wynika to z rozwoju technologii i coraz większego dostępu do tego typu rozwiązań, a z drugiej powodem jest rosnąca świadomość klientów, którzy coraz chętniej korzystają z wygodnych i szybkich metod nie tylko płatności, ale całego procesu zakupów (od wyboru towaru po samą transakcję).

Dodaj swoją opinię