Aspiro pod logo mBanku

Znane bywalcom centrów handlowych Kioski Aspiro należące do pośrednika z grupy mBanku zmienią niedługo nie tylko swój wygląd, ale również funkcję. Punkty zostaną oznaczone logo mBanku i pod nazwą mKioski skupią się na sprzedaży produktów własnych. Placówki znajdujące się poza centrami handlowymi pozostaną bez zmian zarówno pod względem wyglądu jak i funkcji. Zmiany dotyczyć będą punktów rozmieszczonych w 47 centrach handlowych na terenie całego kraju.

Pod nowym szyldem Kioski Aspiro, a właściwie mKioski będą oferować m.in.: rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe dla osób fizycznych i firm, karty kredytowe dla osób fizycznych i firm, kredyty niezabezpieczone dla osób fizycznych i firm, karty debetowe dla osób fizycznych, ubezpieczenia do produktów kredytowych, rachunków oraz ubezpieczenia komunikacyjne czy produkty inwestycyjno-oszczędnościowe. To kolejny krok w rozbudowie sieci dystrybucji mBanku. Bank dociera do klientów również za pośrednictwem konsultantów telefonicznych w tym wideo rozmów. (Źródło: prnews.pl, mBank)

Dodaj swoją opinię