Na rynku pojawił się nowy program rabatowy przygotowany tym razem przez Alior Bank. Nosi on nazwę Mapa Okazji i jest oparty na aplikacji, która z kolei oparta jest na geolokalizacji. Czym oferta Alior różni się od podobnych propozycji przygotowanych przez inne banki? Największa różnica polega na tym, że z aplikacji mogą korzystać nie tylko klienci Alior Bank, ale wszyscy, którzy mają telefony, które takową aplikację obsługują. „Obcy” klienci mogą pobrać aplikację i po rejestracji skorzystać na próbę z jednego, dowolnego rabatu. Wszystko opiera się na kodach rabatowych.
Klient informuje sprzedawcę przed dokonaniem transakcji o chęci skorzystania z programu rabatowego Alior Banku, a następnie pokazuje wygenerowany przez aplikację kod rabatowy. Od razu płaci niższą cenę. Nie trzeba, więc czekać na zwrot części kosztów jak to jest w przypadku programów typu moneyback. Dzięki takiemu rozwiązaniu i obniżce ceny od razu przy zakupie, klient ma możliwość płacenia gotówką. Jak widać system wprowadzony przez Alior znacznie różni się od innych systemów rabatowych na rynku. Jest wygodny i może się przyczynić do pozyskania szerokiego grona nowych klientów.