PKO Bank Polski – najlepszym mobilnym bankiem w 2016

PKO Bank Polski został uhonorowany nagrodą „Złoty Bell” w kategorii Mobilny Bank roku 2016 za aplikację mobilną IKO. Uzyskał bowiem najwięcej głosów internautów. Pozycję lidera zapewnił sobie dzięki podejmowanym przez siebie działaniom –PKO BP regularnie wprowadza najnowocześniejsze rozwiązania i umacnia swoją pozycję w bankowości mobilnej. Bank systematycznie rozwija też swoje produkty i narzędzia cyfrowe – serwis elektroniczny iPKO ciągle jest wzbogacany o nowe funkcje i dostępny jest już także w wersji mobilnej. Co więcej, strona internetowa www.pkobp.pl została zaprojektowania w specjalnej technice i miesięcznie gromadzi blisko 3 miliony odwiedzających osób.

Wszystkie serwisy informacyjne i transakcyjne Banku zajmują 20. miejsce w rankingu właścicieli witryn internetowych, z których najchętniej korzystają internauci z Polski. Stale rozwijana jest także autorska aplikacja IKO, czyli mobilny program bankowości na telefony komórkowe, oraz system płatności mobilnych BLIK, który narodził się na podstawach IKO. W grudniu ubiegłego roku zanotowano ponad milion aktywacji aplikacji, co jest wynikiem dotychczas niepobitym polskim rynku. Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, którzy w czwartym kwartale 2016 roku przynajmniej raz zalogowali się do konta w PKO Banku Polskim z poziomu urządzenia mobilnego, zbliżyła się do rekordowego poziomu 2 milionów.

Dodaj swoją opinię