Najbardziej przyjazne banki

TNS Polska przeprowadził badania jakości obsługi klienta w bankach. Użyto tu metody tajemniczego klienta. Pracownicy instytucji przeanalizowali wszystko począwszy od wyglądu pracowników po sposób prowadzenia rozmowy z klientem oraz prezentację oferty bankowej. To już trzecie badania tego typu – „Jakość na Bank”. TNS Polska wysłał w marcu i kwietniu tajemniczych klientów do 1550 losowo wybranych placówek 21 banków. Ankieterzy odwiedzili poszczególne placówki, jako osoby zainteresowane produktami oszczędnościowymi.

Po analizie danych okazało się, że najlepiej wypadł mBank. Zdobył on 76,4% możliwych punktów. Na drugim miejscu znalazły się Getin Bank i ING Bank Śląski. Oba zgromadziły po 71,6 % możliwych punktów. Trzecie miejsce przypadło Millenium z 70,1% punktów. Najgorzej w badaniach wypadły Plus Bank z 43,8% punktów, Santander Consumer Bank z 42,9% punktów oraz zamykający ranking Bank Ochrony Środowiska z 39,1% punktów możliwych do zdobycia. (Źródło: TNS Polska, raport „Jakość na bank”, 2014 r. Bankier.pl)

Dodaj swoją opinię