Bank Pocztowy wprowadził bardzo ważne udogodnienie dla swoich klientów. Od niedawna posiadacze Pocztowego Konta Standard, Nestor, a także Pocztowego Konta Oszczędnościowego, Nowego Konta Oszczędnościowego, Konta Firmowego i Firmowego Konta Oszczędnościowego mogą wpłacać środki online w placówkach banku oraz na poczcie (4700 placówek Poczty Polskiej). Ważne jest, że pieniądze wpłacone w placówce pocztowej są zaksięgowane na rachunku klienta automatycznie, w czasie rzeczywistym. Ponadto wpłaty dokonywane w placówkach Poczty Polskiej lub banku są darmowe.
Dla klientów Banku Pocztowego jest to nowość, jednak w przypadku innych banków od dawna jest to standard. Klienci banku są zadowoleni, że teraz i oni mogą korzystać z takich „innowacji”. Jednocześnie nie mogą się doczekać kolejnych unowocześnień. Przedstawiciele banku zapewniają, że zmiany nadejdą, a nowe rozwiązanie będą sukcesywnie wcielane w życie. Jest też mniej optymistyczna informacja dla klientów Banku Pocztowego. Wzorem wielu innych podmiotów również on wprowadza zmiany w cenniku usług. Nie są to zmiany korzystne dla klientów.